Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2591
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Дорошенко, Тетяна Володимирівна | - |
dc.date.accessioned | 2020-04-15T14:18:45Z | - |
dc.date.available | 2020-04-15T14:18:45Z | - |
dc.date.issued | 2012 | - |
dc.identifier.citation | Дорошенко Т. В. Аксіологічний підхід у формуванні професійної компетентності майбутнього вчителя музики. Проблеми мистецької освіти : зб. наук.-метод. ст. Ніжин. держ. ун-т ім. М. Гоголя. Ніжин, 2012. Вип. 7. С. 21-28. | en_US |
dc.identifier.uri | erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2591 | - |
dc.description.abstract | У статті проаналізовано стан дослідження проблеми професійної компетентності майбутнього вчителя музики. Розкриті сутність і значення аксіологічного підходу у формуванні професійної компетентності майбутнього вчителя музики. | en_US |
dc.publisher | Проблеми мистецької освіти : зб. наук.-метод. ст. Ніжин. держ. ун-т імені М. Гоголя | en_US |
dc.subject | компетентність | en_US |
dc.subject | аксіогічний підхід | en_US |
dc.subject | професійна компетентність | en_US |
dc.subject | майбутній учитель музики | en_US |
dc.title | Аксіологічний підхід у формуванні професійної компетентності майбутнього вчителя музики | en_US |
dc.type | Article | en_US |
Розташовується у зібраннях: | Авторські публікації дослідників |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Стаття_59.pdf | 814.82 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.