Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2591
Назва: Аксіологічний підхід у формуванні професійної компетентності майбутнього вчителя музики
Автори: Дорошенко, Тетяна Володимирівна
Ключові слова: компетентність
аксіогічний підхід
професійна компетентність
майбутній учитель музики
Дата публікації: 2012
Видавництво: Проблеми мистецької освіти : зб. наук.-метод. ст. Ніжин. держ. ун-т імені М. Гоголя
Бібліографічний опис: Дорошенко Т. В. Аксіологічний підхід у формуванні професійної компетентності майбутнього вчителя музики. Проблеми мистецької освіти : зб. наук.-метод. ст. Ніжин. держ. ун-т ім. М. Гоголя. Ніжин, 2012. Вип. 7. С. 21-28.
Короткий огляд (реферат): У статті проаналізовано стан дослідження проблеми професійної компетентності майбутнього вчителя музики. Розкриті сутність і значення аксіологічного підходу у формуванні професійної компетентності майбутнього вчителя музики.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2591
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Стаття_59.pdf814.82 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.