Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2588
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorДорошенко, Тетяна Володимирівна-
dc.date.accessioned2020-04-15T14:04:34Z-
dc.date.available2020-04-15T14:04:34Z-
dc.date.issued2011-
dc.identifier.citationДорошенко Т. В. Емоційна культура як складова професійної культури майбутнього вчителя музики. Молодь і ринок : матеріали Всеукр. наук.-практ. конф. Дрогобич, 2011. № 7 (78). С. 62-66.en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2588-
dc.description.abstractУ статті розкривається значення емоційної культури в системі професійної підготовки майбутнього вчителя музики, а саме у процесі формування його професійної культури, визначаються її сутність, зміст, важливі характеристики; окреслюються шляхи, що забезпечують ефективність навчального процесу у формуванні емоційної культури майбутніх учителів.en_US
dc.publisherМолодь і ринок : матеріали Всеукр. наук.-практ. конф.-
dc.subjectемоційна культураen_US
dc.subjectпрофесійна культураen_US
dc.subjectнавчальний процесen_US
dc.subjectвчитель музикиen_US
dc.titleЕмоційна культура як складова професійної культури майбутнього вчителя музикиen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Стаття_56.pdf1.26 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.