Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2583
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorДорошенко, Тетяна Володимирівна-
dc.date.accessioned2020-04-15T13:50:43Z-
dc.date.available2020-04-15T13:50:43Z-
dc.date.issued2010-
dc.identifier.citationДорошенко Т. В. Компетентнісний підхід у системі підготовки майбутнього вчителя музики початкової школи до професійної самореалізації. Молодь і ринок. Дрогобич, 2010. №4 (63). С. 51-54.en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2583-
dc.description.abstractСтаття присвячена обґрунтуванню значення компетентнісного підходу у підготовці майбутнього вчителя музики початкової школи до професійної самореалізації, виявленню фахових музичних компетенцій, які можуть і повинні стати основними результатами професійної освіти.en_US
dc.subjectкомпетентністьen_US
dc.subjectмайбутній учитель музикиen_US
dc.subjectкомпетенціїen_US
dc.subjectкомпетентнісний підхідen_US
dc.subjectпрофесійна самореалізаціяen_US
dc.titleКомпетентнісний підхід у системі підготовки майбутнього вчителя музики початкової школи до професійної самореалізаціїen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Стаття_52.pdf1.02 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.