Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2582
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Дорошенко, Тетяна Володимирівна | - |
dc.date.accessioned | 2020-04-15T13:46:35Z | - |
dc.date.available | 2020-04-15T13:46:35Z | - |
dc.date.issued | 2006 | - |
dc.identifier.citation | Дорошенко Т. В. Проблема готовності майбутніх учителів початкових класів до інтегрованого викладання мистецьких дисциплін. Вісник Чернігівського державного педагогічного університету імені Т. Г. Шевченка. Серія : Педагогічні науки. Чернігів : ЧДПУ імені Т. Г. Шевченка, 2006. Вип. 38. С. 205-207. | en_US |
dc.identifier.uri | erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2582 | - |
dc.description.abstract | У статті обґрунтовано важливість інтеграції змісту мистецьких дисциплін як шлях удосконалення професійної підготовки учителів початкових класів. | en_US |
dc.publisher | Вісник Чернігівського державного педагогічного університету імені Т. Г. Шевченка | en_US |
dc.subject | інтеграція | en_US |
dc.subject | мистецтв | en_US |
dc.subject | естетика | en_US |
dc.title | Проблема готовності майбутніх учителів початкових класів до інтегрованого викладання мистецьких дисциплін | en_US |
dc.type | Article | en_US |
Розташовується у зібраннях: | Авторські публікації дослідників |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Стаття_51.pdf | 751,26 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.