Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2582
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorДорошенко, Тетяна Володимирівна-
dc.date.accessioned2020-04-15T13:46:35Z-
dc.date.available2020-04-15T13:46:35Z-
dc.date.issued2006-
dc.identifier.citationДорошенко Т. В. Проблема готовності майбутніх учителів початкових класів до інтегрованого викладання мистецьких дисциплін. Вісник Чернігівського державного педагогічного університету імені Т. Г. Шевченка. Серія : Педагогічні науки. Чернігів : ЧДПУ імені Т. Г. Шевченка, 2006. Вип. 38. С. 205-207.en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2582-
dc.description.abstractУ статті обґрунтовано важливість інтеграції змісту мистецьких дисциплін як шлях удосконалення професійної підготовки учителів початкових класів.en_US
dc.publisherВісник Чернігівського державного педагогічного університету імені Т. Г. Шевченкаen_US
dc.subjectінтеграціяen_US
dc.subjectмистецтвen_US
dc.subjectестетикаen_US
dc.titleПроблема готовності майбутніх учителів початкових класів до інтегрованого викладання мистецьких дисциплінen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Стаття_51.pdf751.26 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.