Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2582
Назва: Проблема готовності майбутніх учителів початкових класів до інтегрованого викладання мистецьких дисциплін
Автори: Дорошенко, Тетяна Володимирівна
Ключові слова: інтеграція
мистецтв
естетика
Дата публікації: 2006
Видавництво: Вісник Чернігівського державного педагогічного університету імені Т. Г. Шевченка
Бібліографічний опис: Дорошенко Т. В. Проблема готовності майбутніх учителів початкових класів до інтегрованого викладання мистецьких дисциплін. Вісник Чернігівського державного педагогічного університету імені Т. Г. Шевченка. Серія : Педагогічні науки. Чернігів : ЧДПУ імені Т. Г. Шевченка, 2006. Вип. 38. С. 205-207.
Короткий огляд (реферат): У статті обґрунтовано важливість інтеграції змісту мистецьких дисциплін як шлях удосконалення професійної підготовки учителів початкових класів.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2582
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Стаття_51.pdf751.26 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.