Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/253
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСоколенко, Лілія Олександрівна-
dc.date.accessioned2019-06-03T13:36:33Z-
dc.date.available2019-06-03T13:36:33Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationСоколенко Л.О. Особливості основних типів завдань та запитань навчальної дисципліни «Наукові основи шкільного курсу математики» // Матеріали міжнародної науково-методичної конференції «Проблеми математичної освіти» (ПМО-2019), (Черкаси, 11-12 квітня 2019 р.) – Черкаси: Вид. ФОП Гордієнко Є.І., 2019. С. 184-185en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/253-
dc.description.abstractУ статті виділені основні типи завдань та запитань, які використовуються під час читання навчальної дисципліни «Наукові основи шкільного курсу математики» та охарактеризовані їх методичні особливості.en_US
dc.publisherМіжнародна науково-методична конференція [Черкаси]en_US
dc.subjectшкільний курс математикиen_US
dc.subjectметодичні особливостіen_US
dc.titleОсобливості основних типів завдань та запитань навчальної дисципліни «Наукові основи шкільного курсу математики»en_US
dc.title.alternativeFeatures of the main types of tasks and questions of the educational discipline "Scientific foundations of the school mathematics course"en_US
dc.typeThesisen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Sokolenko_Features of the main types of tasks.pdf220.05 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.