Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2514
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЛазаренко, Микола Григорович-
dc.date.accessioned2020-04-14T17:06:51Z-
dc.date.available2020-04-14T17:06:51Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.citationЛазаренко М. Г. Теоретико-педагогічні аспекти складу результату в лижних гонках у старшокласників / Лазаренко М. Г. // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. [Текст]. Серія № 15. Науково-педагогіч-ні проблеми фізичної культури / фізична культура і спорт / . – К.: Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2014. – Вип. 3К (45). – Том 2. – С. 98 - 103.en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2514-
dc.description.abstractУ статті на основі проведеного теоретико-педагогічного аналізу робіт різних авторів та власних досліджень розглянуто характеристику складу результату в лижних гонках, визначено основні складові результату в лижних гонках. Спортивний результат в лижних гонках оцінюється як самим спортсменом, так і суспільством з урахуванням рівня змагань, складу учасників, рівня конкуренції, умов,що склалися в результаті змагань.en_US
dc.publisherНауковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгомановаen_US
dc.subjectрезультатen_US
dc.subjectлижні гонкиen_US
dc.subjectфакториen_US
dc.subjectтренуванняen_US
dc.subjectстаршокласникen_US
dc.subjectспостереженняen_US
dc.subjectтренерen_US
dc.subjectзмаганняen_US
dc.subjectконкурентиen_US
dc.subjectсортen_US
dc.subjectконкуренціяen_US
dc.subjectнаукаen_US
dc.subjectтрасаen_US
dc.titleТеоретико-педагогічні аспекти складу результату в лижних гонках у старшокласниківen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.