Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2514
Назва: Теоретико-педагогічні аспекти складу результату в лижних гонках у старшокласників
Автори: Лазаренко, Микола Григорович
Ключові слова: результат
лижні гонки
фактори
тренування
старшокласник
спостереження
тренер
змагання
конкуренти
сорт
конкуренція
наука
траса
Дата публікації: 2014
Видавництво: Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова
Бібліографічний опис: Лазаренко М. Г. Теоретико-педагогічні аспекти складу результату в лижних гонках у старшокласників / Лазаренко М. Г. // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. [Текст]. Серія № 15. Науково-педагогіч-ні проблеми фізичної культури / фізична культура і спорт / . – К.: Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2014. – Вип. 3К (45). – Том 2. – С. 98 - 103.
Короткий огляд (реферат): У статті на основі проведеного теоретико-педагогічного аналізу робіт різних авторів та власних досліджень розглянуто характеристику складу результату в лижних гонках, визначено основні складові результату в лижних гонках. Спортивний результат в лижних гонках оцінюється як самим спортсменом, так і суспільством з урахуванням рівня змагань, складу учасників, рівня конкуренції, умов,що склалися в результаті змагань.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2514
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.