Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2514
Назва: | Теоретико-педагогічні аспекти складу результату в лижних гонках у старшокласників |
Автори: | Лазаренко, Микола Григорович |
Ключові слова: | результат лижні гонки фактори тренування старшокласник спостереження тренер змагання конкуренти сорт конкуренція наука траса |
Дата публікації: | 2014 |
Видавництво: | Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова |
Бібліографічний опис: | Лазаренко М. Г. Теоретико-педагогічні аспекти складу результату в лижних гонках у старшокласників / Лазаренко М. Г. // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. [Текст]. Серія № 15. Науково-педагогіч-ні проблеми фізичної культури / фізична культура і спорт / . – К.: Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2014. – Вип. 3К (45). – Том 2. – С. 98 - 103. |
Короткий огляд (реферат): | У статті на основі проведеного теоретико-педагогічного аналізу робіт різних авторів та власних досліджень розглянуто характеристику складу результату в лижних гонках, визначено основні складові результату в лижних гонках. Спортивний результат в лижних гонках оцінюється як самим спортсменом, так і суспільством з урахуванням рівня змагань, складу учасників, рівня конкуренції, умов,що склалися в результаті змагань. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2514 |
Розташовується у зібраннях: | Авторські публікації дослідників |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Теоретико-педагогічні аспекти складу результату в лижних гонках у старшокласників.pdf | 1.25 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.