Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2488
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЮщенко, Ірина Миколаївна-
dc.date.accessioned2020-04-14T14:14:47Z-
dc.date.available2020-04-14T14:14:47Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationЮщенко І.М. Адаптаційна функція показного споживання у підлітків. Тези 2-ї міжнародної науково-практичної конференції «Теорія і практика наукових досліджень" (Переяславль-Хмельницький, 21 березня 2018 р.). Переяслав-Хмельницький.: ДВНЗ «Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди». 2018. С.156-159.en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2488-
dc.description.abstractМасове споживання, яке виходить далеко за межі потреб існування людини, є однією з визначальних рис сучасного суспільства. Зміст соціального феномену «показного споживання» ґрунтовно висвітлено з соціологічної та економічної точок зору. Втім проблеми мотивації показного (демонстративного, іміджевого) споживання та його психологічних функцій у різних соціальних та вікових групах лише окреслені у науці та потребують детального розгляду у рамках психологічних досліджень.en_US
dc.subjectадаптивне споживанняen_US
dc.subjectсоціальні групиen_US
dc.titleАдаптаційна функція показного споживання у підлітківen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Адаптаційна функція показного споживання у підлітків.pdf264.97 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.