Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2488
Назва: Адаптаційна функція показного споживання у підлітків
Автори: Ющенко, Ірина Миколаївна
Ключові слова: адаптивне споживання
соціальні групи
Дата публікації: 2018
Бібліографічний опис: Ющенко І.М. Адаптаційна функція показного споживання у підлітків. Тези 2-ї міжнародної науково-практичної конференції «Теорія і практика наукових досліджень" (Переяславль-Хмельницький, 21 березня 2018 р.). Переяслав-Хмельницький.: ДВНЗ «Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди». 2018. С.156-159.
Короткий огляд (реферат): Масове споживання, яке виходить далеко за межі потреб існування людини, є однією з визначальних рис сучасного суспільства. Зміст соціального феномену «показного споживання» ґрунтовно висвітлено з соціологічної та економічної точок зору. Втім проблеми мотивації показного (демонстративного, іміджевого) споживання та його психологічних функцій у різних соціальних та вікових групах лише окреслені у науці та потребують детального розгляду у рамках психологічних досліджень.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2488
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Адаптаційна функція показного споживання у підлітків.pdf264.97 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.