Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2472
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorДорошенко, Тетяна Володимирівна-
dc.contributor.authorКоновченко, Ю. П.-
dc.date.accessioned2020-04-14T13:26:23Z-
dc.date.available2020-04-14T13:26:23Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationДорошенко Т. В., Коновченко Ю. П. Зміст і структура готовності майбутнього вчителя початкової школи до мистецько-педагогічної діяльності. Вісник Чернігівського національного педагогічного університету імені Т. Г. Шевченка. Серія : Педагогічні науки. Чернігів : ЧНПУ,2018. Вип. 151. В 2-х т. Т. 2. С. 174-178en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2472-
dc.description.abstractУ статті обґрунтовано актуальність проблеми формування у майбутнього вчителя початкової школи готовності до мистецько-педагогічної діяльності; проаналізовано актуальні дослідження з проблеми, уточнено сутність поняття "готовність учителя початкової школи до мистецько-педагогічної діяльності".en_US
dc.publisherВісник Чернігівського національного педагогічного університету імені Т. Г. Шевченкаen_US
dc.subjectготовністьen_US
dc.subjectмистецько-педагогічна діяльністьen_US
dc.subjectструктура готовностіen_US
dc.subjectмайбутній учитель початкової школиen_US
dc.titleЗміст і структура готовності майбутнього вчителя початкової школи до мистецько-педагогічної діяльностіen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Стаття_38.pdf227.4 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.