Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2471
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Ющенко, Ірина Миколаївна | - |
dc.date.accessioned | 2020-04-14T13:24:53Z | - |
dc.date.available | 2020-04-14T13:24:53Z | - |
dc.date.issued | 2016 | - |
dc.identifier.citation | Ющенко І.М. Концепція життєздатності особистості в контексті завдань практичної психології освіти. Збірник статей та тез доповідей за матеріалами ІІІ Всеукраїнської науково-практичної конференції з міжнародною участю «Розвиток основних напрямів соціогуманітарних наук: проблеми та перспективи» (м. Дніпродзержинськ, 27 травня 2016 р.) / відп. за випуск К.Ю.Богомаз. Дніпродзержинськ : ДДТУ, 2016. С. 176-178. | en_US |
dc.identifier.uri | erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2471 | - |
dc.description.abstract | У численних роботах присвячених проблемі збереження психічного здоров’я дітей йдеться переважно про причини та чинники порушення психічного здоров’я, ознаках нездоров’я, несприятливих умовах тощо. Водночас, актуальним завданням для сучасної психології освіти є перехід від вивчення чинників, що підвищують вразливість дитини до психічних розладів та шкідливих впливів до вивчення засобів, що попереджують психічні порушення та захищають її від дії стресу. | en_US |
dc.publisher | Дніпродзержинськ : ДДТУ | en_US |
dc.subject | психічне здоров'я | en_US |
dc.subject | психологія | en_US |
dc.title | Концепція життєздатності особистості в контексті завдань практичної психології освіти | en_US |
dc.type | Article | en_US |
Розташовується у зібраннях: | Авторські публікації дослідників |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Концепція життєздатності особистості в контексті завдань практичної психології освіти.pdf | 347.51 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.