Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2471
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЮщенко, Ірина Миколаївна-
dc.date.accessioned2020-04-14T13:24:53Z-
dc.date.available2020-04-14T13:24:53Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.citationЮщенко І.М. Концепція життєздатності особистості в контексті завдань практичної психології освіти. Збірник статей та тез доповідей за матеріалами ІІІ Всеукраїнської науково-практичної конференції з міжнародною участю «Розвиток основних напрямів соціогуманітарних наук: проблеми та перспективи» (м. Дніпродзержинськ, 27 травня 2016 р.) / відп. за випуск К.Ю.Богомаз. Дніпродзержинськ : ДДТУ, 2016. С. 176-178.en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2471-
dc.description.abstractУ численних роботах присвячених проблемі збереження психічного здоров’я дітей йдеться переважно про причини та чинники порушення психічного здоров’я, ознаках нездоров’я, несприятливих умовах тощо. Водночас, актуальним завданням для сучасної психології освіти є перехід від вивчення чинників, що підвищують вразливість дитини до психічних розладів та шкідливих впливів до вивчення засобів, що попереджують психічні порушення та захищають її від дії стресу.en_US
dc.publisherДніпродзержинськ : ДДТУen_US
dc.subjectпсихічне здоров'яen_US
dc.subjectпсихологіяen_US
dc.titleКонцепція життєздатності особистості в контексті завдань практичної психології освітиen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.