Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2470
Назва: | Резилієнтність дитини в парадигмі ресурсного підходу |
Автори: | Ющенко, Ірина Миколаївна |
Ключові слова: | резилієнтність ресурсний підхід особистісні та соціальні ресурси фактори ризику вразливість |
Дата публікації: | 2015 |
Видавництво: | Вісник ЧНПУ |
Бібліографічний опис: | Ющенко І.М. Резилієнтність дитини в парадигмі ресурсного підходу. Вісник Чернігівського національного педагогічного університету імені Т.Г.Шевченка / Чернігівський національний педагогічний університет імені Т.Г.Шевченка; гол. ред. М. О. Носко. Чернігів, 2015. Вип. 128. С.302-306 |
Серія/номер: | Психологічні науки; |
Короткий огляд (реферат): | В статті аналізується поняття "резилієнтності" в межах ресурсного підходу, що акцентує увагу на нематеріальних аспектах адаптації дитини до складних життєвих ситуацій. У сучасних дослідженнях принципово новим є переорієнтація з вивчення чинників, що негативно впливають на особистісний розвиток дитини на чинники, що його забезпечують. Основні параметри та відповідні змістовні характеристики резилієнтності розглянуті як система особистісних та соціальних ресурсів. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2470 |
Розташовується у зібраннях: | Авторські публікації дослідників |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Резилієнтність дитини в парадигмі ресурсного підходу.pdf | 502.28 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.