Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2470
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Ющенко, Ірина Миколаївна | - |
dc.date.accessioned | 2020-04-14T13:18:56Z | - |
dc.date.available | 2020-04-14T13:18:56Z | - |
dc.date.issued | 2015 | - |
dc.identifier.citation | Ющенко І.М. Резилієнтність дитини в парадигмі ресурсного підходу. Вісник Чернігівського національного педагогічного університету імені Т.Г.Шевченка / Чернігівський національний педагогічний університет імені Т.Г.Шевченка; гол. ред. М. О. Носко. Чернігів, 2015. Вип. 128. С.302-306 | en_US |
dc.identifier.uri | erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2470 | - |
dc.description.abstract | В статті аналізується поняття "резилієнтності" в межах ресурсного підходу, що акцентує увагу на нематеріальних аспектах адаптації дитини до складних життєвих ситуацій. У сучасних дослідженнях принципово новим є переорієнтація з вивчення чинників, що негативно впливають на особистісний розвиток дитини на чинники, що його забезпечують. Основні параметри та відповідні змістовні характеристики резилієнтності розглянуті як система особистісних та соціальних ресурсів. | en_US |
dc.publisher | Вісник ЧНПУ | en_US |
dc.relation.ispartofseries | Психологічні науки; | - |
dc.subject | резилієнтність | en_US |
dc.subject | ресурсний підхід | en_US |
dc.subject | особистісні та соціальні ресурси | en_US |
dc.subject | фактори ризику | en_US |
dc.subject | вразливість | en_US |
dc.title | Резилієнтність дитини в парадигмі ресурсного підходу | en_US |
dc.type | Article | en_US |
Розташовується у зібраннях: | Авторські публікації дослідників |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Резилієнтність дитини в парадигмі ресурсного підходу.pdf | 502.28 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.