Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2470
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЮщенко, Ірина Миколаївна-
dc.date.accessioned2020-04-14T13:18:56Z-
dc.date.available2020-04-14T13:18:56Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.citationЮщенко І.М. Резилієнтність дитини в парадигмі ресурсного підходу. Вісник Чернігівського національного педагогічного університету імені Т.Г.Шевченка / Чернігівський національний педагогічний університет імені Т.Г.Шевченка; гол. ред. М. О. Носко. Чернігів, 2015. Вип. 128. С.302-306en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2470-
dc.description.abstractВ статті аналізується поняття "резилієнтності" в межах ресурсного підходу, що акцентує увагу на нематеріальних аспектах адаптації дитини до складних життєвих ситуацій. У сучасних дослідженнях принципово новим є переорієнтація з вивчення чинників, що негативно впливають на особистісний розвиток дитини на чинники, що його забезпечують. Основні параметри та відповідні змістовні характеристики резилієнтності розглянуті як система особистісних та соціальних ресурсів.en_US
dc.publisherВісник ЧНПУen_US
dc.relation.ispartofseriesПсихологічні науки;-
dc.subjectрезилієнтністьen_US
dc.subjectресурсний підхідen_US
dc.subjectособистісні та соціальні ресурсиen_US
dc.subjectфактори ризикуen_US
dc.subjectвразливістьen_US
dc.titleРезилієнтність дитини в парадигмі ресурсного підходуen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Резилієнтність дитини в парадигмі ресурсного підходу.pdf502.28 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.