Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2470
Назва: Резилієнтність дитини в парадигмі ресурсного підходу
Автори: Ющенко, Ірина Миколаївна
Ключові слова: резилієнтність
ресурсний підхід
особистісні та соціальні ресурси
фактори ризику
вразливість
Дата публікації: 2015
Видавництво: Вісник ЧНПУ
Бібліографічний опис: Ющенко І.М. Резилієнтність дитини в парадигмі ресурсного підходу. Вісник Чернігівського національного педагогічного університету імені Т.Г.Шевченка / Чернігівський національний педагогічний університет імені Т.Г.Шевченка; гол. ред. М. О. Носко. Чернігів, 2015. Вип. 128. С.302-306
Серія/номер: Психологічні науки;
Короткий огляд (реферат): В статті аналізується поняття "резилієнтності" в межах ресурсного підходу, що акцентує увагу на нематеріальних аспектах адаптації дитини до складних життєвих ситуацій. У сучасних дослідженнях принципово новим є переорієнтація з вивчення чинників, що негативно впливають на особистісний розвиток дитини на чинники, що його забезпечують. Основні параметри та відповідні змістовні характеристики резилієнтності розглянуті як система особистісних та соціальних ресурсів.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2470
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Резилієнтність дитини в парадигмі ресурсного підходу.pdf502.28 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.