Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2469
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЮщенко, Ірина Миколаївна-
dc.date.accessioned2020-04-14T13:12:29Z-
dc.date.available2020-04-14T13:12:29Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.citationЮщенко І.М. Адаптивність дитини у сучасному світі: орієнтири діяльності психологічної служби освіти. Вісник Чернігівського національного педагогічного університету імені Т.Г.Шевченка / Чернігівський національний педагогічний університет імені Т.Г.Шевченка; гол. ред. М.О. Носко. Чернігів, 2014. Вип. 121. Т.2. С. 214-218en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2469-
dc.description.abstractУ статті розглянуто феномен резилієнтності. Концепція резиліентості акцентує увагу на нематеріальних ресурсах адаптації до складних життєвих ситуацій та зосереджується на розгляді суб’єктних можливостей дитини, яка активно взаємодіє зі світом з позиції "переможця" та творця власного життя завдяки використанню своїх внутрішніх та зовнішніх ресурсів, а не як продукт лише зовнішніх впливів. Принципово новим у дослідженні резилієнтності є переорієнтація з дослідження чинників, що негативно впливають на особистісний розвиток дитини на чинники, що забезпечують її психологічне здоров’я.en_US
dc.publisherВісник ЧНПУen_US
dc.relation.ispartofseriesПсихологічні науки;-
dc.subjectпсихопрофілактикаen_US
dc.subjectадаптивністьen_US
dc.subjectадаптаціяen_US
dc.subjectстійкість до стресуen_US
dc.subjectпсихологічне здоров’яen_US
dc.titleАдаптивність дитини у сучасному світі: орієнтири діяльності психологічної служби освітиen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.