Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2464
Назва: Інтеграційні процеси в системі підготовки майбутніх учителів початкової школи до забезпечення основ загальної музичної освіти учнів
Автори: Дорошенко, Тетяна Володимирівна
Ключові слова: інтеграційні процеси
загальна музична освіта учнів
підготовка майбутніх учителів початкової школи
самореалізація
Дата публікації: 2015
Видавництво: Вісник Чернігівського національного педагогічного університету імені Т. Г. Шевченка
Бібліографічний опис: Дорошенко Т. В. Інтеграційні процеси в системі підготовки майбутніх учителів початкової школи до забезпечення основ загальної музичної освіти учнів. Вісник Чернігівського національного педагогічного університету імені Т. Г. Шевченка. Серія: Педагогічні науки. Чернігів : ЧНПУ імені Т. Г. Шевченка, 2015. Вип. 132. С. 70-75.
Короткий огляд (реферат): У статті розкривається необхідність удосконалення діяльності педагогічних університетів щодо підготовки майбутніх учителів початкової школи, які мали б ґрунтовну загальнокультурну та психолого–педагогічну підготовку, професійну компетентність, здатність до впровадження новітніх педагогічних технологій, усвідомлення необхідності особистісного і професійного самовдосконалення протягом усього життя; обґрунтовується важливість інтеграційних процесів у системі підготовки майбутніх учителів початкової школи до забезпечення основ музичної освіти учнів; визначені показники якості інтеграційних процесів та шляхи інтеграційних дій в контексті підготовки майбутніх учителів до музично-освітньої діяльності в початковій школі.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2464
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Стаття_34.pdf256.55 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.