Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2463
Назва: Методологічний концепт підготовки майбутніх учителів початкової школи до забезпечення основ музичної освіти учнів
Автори: Дорошенко, Тетяна Володимирівна
Ключові слова: методологічний концепт
основи музичної освіти
учні початкової школи
Дата публікації: 2015
Видавництво: Вісник Чернігівського національного педагогічного університету імені Т. Г. Шевченка
Бібліографічний опис: Дорошенко Т. В. Методологічний концепт підготовки майбутніх учителів початкової школи до забезпечення основ музичної освіти учнів. Вісник Чернігівського національного педагогічного університету імені Т. Г. Шевченка. Серія : Педагогічні науки. Чернігів : ЧНПУ імені Т. Г. Шевченка, 2015. Вип. 130. С. 30-33.
Короткий огляд (реферат): Стаття розкриває авторську концепцію стосовно змісту та організації процесу підготовки майбутніх учителів початкової школи до забезпечення основ музичної освіти учнів. Методологічний концепт містить комплексне застосування наукових підходів як цілісної системи уявлень та переконань у розкритті наукового змісту відповідної підготовки майбутніх учителів початкової школи, розкриття психолого-педагогічної сутності проблеми та функціональних складових діяльності вчителя початкової школи, усвідомлення його суспільної та професійної значущості для оновленої освіти
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2463
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Стаття_33.pdf175.75 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.