Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2432
Назва: Особливості впровадження дистанційного навчання під час вивчення дисципліни «Біохімія» на факультеті фізичного виховання
Автори: Бібчук, Катерина В’ячеславівна
Ключові слова: студенти
дистанційне навчання
біохімія
система управління навчанням Moodle
Дата публікації: 2019
Видавництво: Wiadomości o postępie naukowym i rzeczywistych badaniach naukowych współczesności
Бібліографічний опис: Бібчук К. В. Особливості впровадження дистанційного навчання під час вивчення дисципліни «Біохімія» на факультеті фізичного виховання / Бібчук К. В. // Wiadomości o postępie naukowym i rzeczywistych badaniach naukowych współczesności : kolekcjа prac naukowych «ΛΌГOΣ» z materiałami Międzynarodowej naukowo-praktycznej konferencji, Kraków, 17 czerwca 2019 r. – Kraków : OP «Europejska platforma naukowa», 2019. – Tom 6. – S. 85–87.
Короткий огляд (реферат): У статті розглядається ефективність застосування системи управління навчанням Moodle під час вивчення дисципліни «Біохімія» на факультеті фізичного виховання Національного університету «Чернігівський колегіум» імені Т.Г. Шевченка. В дослідженні авторів у Moodle в онлайн-доступі були розміщені мультимедійні презентації з лекційного курсу, відеозаписи виконання лабораторних дослідів, завдання до самостійної роботи, тести для поточного та підсумкового контролю тощо. Автори стверджують, що поєднання елементів дистанційного навчання з традиційними методами та засобами дозволить ще більше посилити їх позитивний освітній вплив.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2432
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.