Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/242
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСоколенко, Лілія Олександрівна-
dc.date.accessioned2019-05-28T12:08:22Z-
dc.date.available2019-05-28T12:08:22Z-
dc.date.issued2019-05-28-
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/242-
dc.description.abstractУ статті обгрунтована першорядна роль наукових основ шкільного курсу математики у професійній підготовці вчителя, подані факти, щодо читання однойменного з ними курсу "НОШКМ" і аналогічних до нього у вітчизняних університетах. Особлива увага приділена спецкурсу "Деякі питання шкільного курсу математики з точки зору вищої", а саме, представлені відомості з історії його виникнення, сформульовані мета, основні завдання курсу та на прикладі окремого заняття курсу показана роль НОШКМ у професійній підготовці вчителя.en_US
dc.publisherВісник Чернігівського національного педагогічного університету, 2015en_US
dc.relation.ispartofseriesВип.№130;-
dc.subjectмножинаen_US
dc.subjectвідношенняen_US
dc.subjectшкільний курс математикиen_US
dc.subjectпрофесійна підготовка вчителяen_US
dc.titleРоль наукових основ шкільного курсу математики у професійній підготовці вчителяen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Sokolenko_Роль наукових основ шкільного курсу математики.pdf542.28 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.