Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2429
Назва: Особливості організації дистанційного навчання під час вивчення дисципліни «Біохімія» у закладах вищої освіти
Автори: Бібчук, Катерина В’ячеславівна
Ключові слова: студенти
дистанційне навчання
біохімія
електронні (дистанційні) курси
система управління навчанням Moodle
Дата публікації: 2019
Видавництво: Інноваційні технології в освіті : зб. матеріалів Міжнародної науково-технічної конференції
Бібліографічний опис: Бібчук К. В. Особливості організації дистанційного навчання під час вивчення дисципліни «Біохімія» у закладах вищої освіти / Бібчук К. В. // Інноваційні технології в освіті : зб. матеріалів Міжнародної науково-технічної конференції (м. Івано-Франківськ, 9–11 квітня 2019 р.). – Івано-Франківськ, ІФНТУНГ, 2019. – С. 27–28.
Короткий огляд (реферат): У статті розглядається можливість залучення інноваційних технологій, зокрема електронних (дистанційних) курсів під час вивчення дисципліни «Біохімія» на факультеті фізичного виховання Національного університету «Чернігівський колегіум» імені Т.Г. Шевченка. В дослідженні застосовувалася система управління навчанням Moodle, яка дозволила розмістити в онлайн-доступі тестові заняття для поточного та підсумкового контролю, відеоматеріали лабораторних дослідів, мультимедійні презентації з лекційного курсу, завдання до самостійної роботи тощо. Автори стверджують, що застосування Moodle можна вважати позитивних досівом, про що свідчить зростання загальної успішності на підсумкових формах контролю та зменшення відсотка студентів, які не змогли опанувати навчальний матеріал.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2429
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.