Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2428
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Zhara, H. | - |
dc.contributor.author | Жара, Ганна Іванівна | - |
dc.date.accessioned | 2020-04-13T17:49:27Z | - |
dc.date.available | 2020-04-13T17:49:27Z | - |
dc.date.issued | 2015 | - |
dc.identifier.citation | Zhara H. Interrelation of future teachers’ health and their professional comfort zone: analysis of the problem. European Humanities Studies: State and Society_4 2014-2015. Slupsk. 207 p. P. 136–149. (Scopus, Copernicus) | en_US |
dc.identifier.uri | erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2428 | - |
dc.description.abstract | Трансформація сучасної освіти, пов’язана з інтеграцією України до європейського освітнього простору, висуває нові вимоги до підготовки майбутніх учителів. Оновлене законодавство про вищу освіту ставить пріоритетним розвиток освіти протягом усього життя. У педагогічній освіті це зумовлює необхідність неперервного професійного розвитку вчителя, оволодіння ним новими компетенціями, сучасними технологіями навчання. W artykule przedstawiono dynamikę zmian strefy komfortu zawodowego przyszłych nauczycieli w procesie przygotowania zawodowego oraz jej związek z dynamiką ich stanu zdrowia. Ustalono, że zachowanie zdrowia w warunkach oddziaływania pedagogicznego oraz nabycie przez studentów indywidualnych kompetencji zachowania zdrowia przyczyniają się do poprawienia stanu zdrowia nauczyciela, a jednocześnie rozszerza się strefa ich komfortu zawodowego. Stwierdzono, że rozszerzenie strefy komfortu zawodowego może być traktowane jako podstawa do edukacji o wysokiej jakości, a także jako warunek do kształtowania kompetentności indywidualnego zachowania zdrowia przyszłego nauczyciela. | en_US |
dc.language.iso | en | en_US |
dc.publisher | European Humanities Studies: State and Society | en_US |
dc.subject | здоров’я | en_US |
dc.subject | зона професійного комфорту | en_US |
dc.subject | здоров’язбереження | en_US |
dc.title | Interrelation of future teachers’ health and their professional comfort zone: analysis of the problem | en_US |
dc.title.alternative | Взаємозв’язок здоров’я майбутніх учите-лів та їх зони професійного комфорту: аналіз проблеми | en_US |
dc.type | Article | en_US |
Розташовується у зібраннях: | Авторські публікації дослідників |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Interrelation of future teachers’ health and their professional comfort zone analysis of the problem.pdf | 520.95 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.