Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2423
Назва: | Формування суб’єктності майбутнього вчителя початкової школи в музично-освітній діяльності |
Автори: | Дорошенко, Тетяна Володимирівна |
Ключові слова: | суб’єкт суб’єктність суб’єктна активність музично-освітня діяльність педагогічні умови студент майбутній учитель початкової школи |
Дата публікації: | 2012 |
Видавництво: | Вісник Чернігівського національного педагогічного університету імені Т. Г. Шевченка |
Бібліографічний опис: | Дорошенко Т. В. Формування суб’єктності майбутнього вчителя початкової школи в музично-освітній діяльності. Вісник Чернігівського національного педагогічного університету імені Т. Г. Шевченка. Серія: Педагогічні науки. Чернігів : ЧНПУ імені Т. Г. Шевченка, 2012. Вип. 100. С. 140-143. |
Короткий огляд (реферат): | У статті розкрито сутнісно-змістові характеристики суб’єктності як складової професійного становлення майбутнього вчителя початкової школи, визначено сутність музично-освітньої діяльності як засобу формування суб’єктності студента, уточнено поняття суб’єктності майбутнього вчителя початкової школи з урахуванням особливостей реалізації його суб’єктної активності в умовах музично-освітньої діяльності, виявлено педагогічні умови формування суб’єктності майбутнього вчителя початкової школи в музично-освітній діяльності. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2423 |
Розташовується у зібраннях: | Авторські публікації дослідників |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Стаття_28.pdf | 175,98 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.