Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2423
Назва: Формування суб’єктності майбутнього вчителя початкової школи в музично-освітній діяльності
Автори: Дорошенко, Тетяна Володимирівна
Ключові слова: суб’єкт
суб’єктність
суб’єктна активність
музично-освітня діяльність
педагогічні умови
студент
майбутній учитель початкової школи
Дата публікації: 2012
Видавництво: Вісник Чернігівського національного педагогічного університету імені Т. Г. Шевченка
Бібліографічний опис: Дорошенко Т. В. Формування суб’єктності майбутнього вчителя початкової школи в музично-освітній діяльності. Вісник Чернігівського національного педагогічного університету імені Т. Г. Шевченка. Серія: Педагогічні науки. Чернігів : ЧНПУ імені Т. Г. Шевченка, 2012. Вип. 100. С. 140-143.
Короткий огляд (реферат): У статті розкрито сутнісно-змістові характеристики суб’єктності як складової професійного становлення майбутнього вчителя початкової школи, визначено сутність музично-освітньої діяльності як засобу формування суб’єктності студента, уточнено поняття суб’єктності майбутнього вчителя початкової школи з урахуванням особливостей реалізації його суб’єктної активності в умовах музично-освітньої діяльності, виявлено педагогічні умови формування суб’єктності майбутнього вчителя початкової школи в музично-освітній діяльності.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2423
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Стаття_28.pdf175.98 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.