Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2417
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКисла, Оксана Федосіївна-
dc.contributor.authorЛандар, Т. О.-
dc.date.accessioned2020-04-13T16:58:01Z-
dc.date.available2020-04-13T16:58:01Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationКисла О. Ф., Ландар Т. О. Реалізація ідей Нової української школи шляхом взаємодії школи та родини. Молодий вчений. 2019. Вип. 8 (72), серпень. С. 241-244.en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2417-
dc.description.abstractВ умовах реформування освіти актуальними постають проблеми реалізації ідей Нової української школи, а саме впровадження в освітній процес педагогіки партнерства та створення гуманного освітнього середовища. У статті обґрунтовано значення педагогіки партнерства у процесі становлення особистості молодшого школяра, важливість взаємодії школи та сім’ї у вихованні учнів початкової школита визначено умови ефективної організації освітнього процесу в умовах реалізації освітньої реформи. Співробітництво та тісна взаємодія школи й родини дозволяє створити єдині вимоги до нового громадянина, випускника школи та всебічно сприяти його становленню. Важливим постає завдання формування високого рівня педагогічної культури батьків задля ефективного освітнього процесу, кожен з учасників якого має бути вмотивованим й відповідальним стосовно своїх обов’язків задля формування цілісної моделі «педагогічного трикутника»: батьки – дитина – вчителі. Запорукою успішної реалізації ідей Нової української школи є співпраця вчителя з членами родини учня, так як сім’я є первинним осередком розвитку особистості й впродовж життя значно впливає на дитину. Тому важливо зробити батьків фасилітаторами у становленні дитини, активними учасниками педагогічного процесу. Партнерство родини і школи важливий аспект у реалізації освітньої реформи, який має на меті об’єднати вчителів, батьків й учнів спільною метою та сприяти створенню гуманістично-спрямованого освітнього середовища.en_US
dc.publisherМолодий вченийen_US
dc.subjectпедагогіка партнерстваen_US
dc.subjectспівробітництвоen_US
dc.subjectспівпрацяen_US
dc.subjectвзаємодіяen_US
dc.subjectосвітній процесen_US
dc.subjectродинне вихованняen_US
dc.titleРеалізація ідей Нової української школи шляхом взаємодії школи та родиниen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.