Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2415
Назва: Підготовка майбутніх педагогів у контексті реалізації наступності між дошкільною і початковою ланками освіти
Автори: Кисла, Оксана Федосіївна
Коваль, Вікторія Олександрівна
Ключові слова: наступність
дошкільна освіта
початкова освіта
підготовка педагогічних кадрів
Дата публікації: 2019
Видавництво: Київ : Міленіум
Бібліографічний опис: Кисла О.Ф., Коваль В. О. Підготовка майбутніх педагогів у контексті реалізації наступності між дошкільною і початковою ланками освіти. Актуальні проблеми наступності дошкільної і початкової освіти : зб. матер. V Міжнар. наук.-практ. конф. / Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, кафедра теорії та методики дошкільної освіти; [відпов. секр. К. І. Демчик]. Київ : Міленіум, 2019. С. 202 - 205.
Короткий огляд (реферат): У статті розкрито проблему підготовки педагогічних кадрів на засадах ступеневості освіти, визначено наукові аспекти наступності дошкільної та початкової освіти, виокремлено основні проблеми і напрямки реалізації принципу наступності між ДНЗ і початковою школою. Значна увага зосереджена на необхідності підготовки педагогічних кадрів до реалізації принципу наступності, удосконалення змісту освіти, підготовки майбутніх фахівців у галузі дошкільної та початкової освіти у відповідності до вимог принципу наступності; формування професійних компетентностей майбутніх педагогів, здатності до самоосвіти протягом життя, прагнення до професійного зростання.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2415
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.