Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2415
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКисла, Оксана Федосіївна-
dc.contributor.authorКоваль, Вікторія Олександрівна-
dc.date.accessioned2020-04-13T16:48:06Z-
dc.date.available2020-04-13T16:48:06Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationКисла О.Ф., Коваль В. О. Підготовка майбутніх педагогів у контексті реалізації наступності між дошкільною і початковою ланками освіти. Актуальні проблеми наступності дошкільної і початкової освіти : зб. матер. V Міжнар. наук.-практ. конф. / Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, кафедра теорії та методики дошкільної освіти; [відпов. секр. К. І. Демчик]. Київ : Міленіум, 2019. С. 202 - 205.en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2415-
dc.description.abstractУ статті розкрито проблему підготовки педагогічних кадрів на засадах ступеневості освіти, визначено наукові аспекти наступності дошкільної та початкової освіти, виокремлено основні проблеми і напрямки реалізації принципу наступності між ДНЗ і початковою школою. Значна увага зосереджена на необхідності підготовки педагогічних кадрів до реалізації принципу наступності, удосконалення змісту освіти, підготовки майбутніх фахівців у галузі дошкільної та початкової освіти у відповідності до вимог принципу наступності; формування професійних компетентностей майбутніх педагогів, здатності до самоосвіти протягом життя, прагнення до професійного зростання.en_US
dc.publisherКиїв : Міленіумen_US
dc.subjectнаступністьen_US
dc.subjectдошкільна освітаen_US
dc.subjectпочаткова освітаen_US
dc.subjectпідготовка педагогічних кадрівen_US
dc.titleПідготовка майбутніх педагогів у контексті реалізації наступності між дошкільною і початковою ланками освітиen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.