Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2411
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorCoval, Viktoriia-
dc.contributor.authorКоваль, Вікторія Олександрівна-
dc.contributor.authorKysla, Oksana-
dc.contributor.authorКисла, Оксана Федосіївна-
dc.contributor.authorChala, Raisa-
dc.contributor.authorЧала, Р.-
dc.date.accessioned2020-04-13T16:24:29Z-
dc.date.available2020-04-13T16:24:29Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.citationKoval V. O., Kysla O. F., Chala R. G. Training primary school teachers to work with weak-sighted children. Within the sphere of inclusions issues/ Polish and Ukrainian scientific experience exchange. Copyright by Siedlce University of Naturel Sciences and Humanities Siedlce, 2015. P. 43-51.en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2411-
dc.description.abstractThe article deals with the problem of training a modern educator to work with children of special needs, namely with vision disorders. The experience of a special boarding school for the weak-sighted children has been analiscd. The tendencies of the work thaL arc worth paying attention to in training the future teachers to work with children with vision disorders have been revealed.en_US
dc.publisherCopyright by Siedlce University of Naturel Sciences and Humanitiesen_US
dc.subjectinclusive educationen_US
dc.subjectchildren with vision disordersen_US
dc.subjecttraining future educatoren_US
dc.titleTraining primary school teachers to work with weak-sighted childrenen_US
dc.title.alternativeПідютовка вчителів початкової школи до робиш зі слабозоримиen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Training primary school teachers to work with weak-sighted children.pdf3.35 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.