Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/240
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСоколенко, Лілія Олександрівна-
dc.date.accessioned2019-05-28T09:21:30Z-
dc.date.available2019-05-28T09:21:30Z-
dc.date.issued2019-05-28-
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/240-
dc.description.abstractУ статті обгрунтовано можливість реалізації принципів навчання фундаментальних математичних дисциплін, навчальних дисциплін фахового спрямування та курсу за вибором "Деякі питання шкільного курсу математики з точки зору вищої" студентів за спеціальністю "Математика", на яких базується сучасна професійна підготовка майбутнього вчителя. На прикладі окремого заняття курсу за вибором представлено технологію навчання теоретичних основ теми "Розширення поняття про число". Показано, що для проведення такого заняття викладач має використовувати метод проблемного викладання матеріалу, частково-пошуковий або евристичний та дослідницький методи. Обгрунтовано, що найбільш вдалою організаційною формою для проведення такого заняття є семінар-розв'язання проблемних завдань, під час підготовки та проведення якого студенти шукають відповіді на контрольно-смислові запитання та виконують завдання репродуктивного, реконструктивного та творчого характеру.en_US
dc.publisherЗбірник наукових праць [Херсонського державного університету]en_US
dc.relation.ispartofseriesПедагогічні науки;-
dc.subjectпрофесійна підготовка вчителяen_US
dc.subjectрозширення поняття про числоen_US
dc.titleТехнологія навчання теоретичних основ теми "Розширення поняття про число"en_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.