Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2408
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКисла, Оксана Федосіївна-
dc.date.accessioned2020-04-13T16:06:44Z-
dc.date.available2020-04-13T16:06:44Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.citationКисла О. Ф. Формування дослідницької компетентності студентів магістратури під час асистентської практики. Вісник Чернігівського національного педагогічного університету імені Т.Г.Шевченка / Чернігівський національний педагогічний університет імені Т.Г.Шевченка. Чернігів : ЧНПУ, 2015. Вип.125. С. 319-323. (Серія: Педагогічні науки)en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2408-
dc.description.abstractУ статті розглянуто шляхи вдосконалення науково-дослідницької діяльності студента-магістранта в навчальному процесі ВНЗ та в період асистентської практики. Визначено основні складові дослідницької компетентності, уміння, які мають бути сформовані у магістра під час асистентської практики. Важливим напрямком роботи під час асистентської практики є формування суб’єктності майбутнього фахівця. Визначено напрямки його професійного зростання як суб’єкта дослідницької діяльності та можливості застосування набутого досвіду в практичній педагогічній діяльності.en_US
dc.publisherВісник Чернігівського національного педагогічного університету імені Т.Г. Шевченкаen_US
dc.subjectпрофесійна підготовкаen_US
dc.subjectнауково-дослідницька діяльністьen_US
dc.subjectасистентська практикаen_US
dc.subjectдослідницька компетентністьen_US
dc.subjectсуб’єктністьen_US
dc.titleФормування дослідницької компетентності студентів магістратури під час асистентської практикиen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.