Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2407
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКисла, Оксана Федосіївна-
dc.contributor.authorКошель, Анна Павлівна-
dc.date.accessioned2020-04-13T15:57:47Z-
dc.date.available2020-04-13T15:57:47Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.citationКисла О. Ф., Кошель А. П. Формування здоров’язбережувальної компетентності у дітей дошкільного віку засобами здоровязберігаючих технологій. Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини / Проблеми підготовки сучасного вчителя. №9 (Ч2), Умань : УДПУ імені П.Тичини, 2014. С. 101-106.en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2407-
dc.description.abstractУ статті розглядаються особливості формування здоров’язбере-жувальної компетентності у дітей дошкільного віку. Проаналізовано різні підходи до формування здоров’язбережувальної компетентності у дітей дошкільного віку. Представлено класифікацію існуючих здоров’язбере-жувальних технологій. Визначено деякі шляхи та засоби формування здоров’язбережувальних технологій. Запропоновано реалізацію здоров’збе-режувальних технологій у дошкільному навчальному закладі.en_US
dc.publisherУмань : УДПУ імені П.Тичиниen_US
dc.subjectздоров’язбережувальна компетентністьen_US
dc.subjectдіти дошкільного вікуen_US
dc.subjectтехнологіяen_US
dc.titleФормування здоров’язбережувальної компетентності у дітей дошкільного віку засобами здоров'язберігаючих технологійen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.