Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2401
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКисла, Оксана Федосіївна-
dc.date.accessioned2020-04-13T15:43:00Z-
dc.date.available2020-04-13T15:43:00Z-
dc.date.issued2011-
dc.identifier.citationКисла О. Ф. Формування професійної компетентності майбутніх учителів початкових класів засобами інтерактивних технологій. Психолого-педагогічні проблеми сільської школи: зб. наук. праць Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини / [ред. кол. : Побірченко Н.С. (гол.ред) та інші]. Умань : ПП Жовтий О.О., 2011. Вип. 39. Ч. 2. С. 44-52.en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2401-
dc.description.abstractУдосконалення системи освіти та підвищення якості професійної підготовки в Україні – визначальна соціокультурна проблема, вирішення якої полягає у приведенні освіти у відповідність до нових соціально-економічних вимог, визначенні пріоритетних напрямів освітньої політики, стратегії і тактики дій відповідно до потреб суспільства і ресурсів держави, створенні освітянських програм, необхідних для послідовного економічного й соціального розвитку суспільства, а також індивідуального культурного самовираження особистості в суспільствіen_US
dc.publisherУмань : ПП Жовтий О.О.en_US
dc.subjectпрофесійна підготовкаen_US
dc.subjectпрофесійна компетентністьen_US
dc.subjectмайбутні учителі початкових класівen_US
dc.subjectінтерактивні технологіїen_US
dc.titleФормування професійної компетентності майбутніх учителів початкових класів засобами інтерактивних технологійen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.