Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/240
Назва: Технологія навчання теоретичних основ теми "Розширення поняття про число"
Автори: Соколенко, Лілія Олександрівна
Ключові слова: професійна підготовка вчителя
розширення поняття про число
Дата публікації: 28-тра-2019
Видавництво: Збірник наукових праць [Херсонського державного університету]
Серія/номер: Педагогічні науки;
Короткий огляд (реферат): У статті обгрунтовано можливість реалізації принципів навчання фундаментальних математичних дисциплін, навчальних дисциплін фахового спрямування та курсу за вибором "Деякі питання шкільного курсу математики з точки зору вищої" студентів за спеціальністю "Математика", на яких базується сучасна професійна підготовка майбутнього вчителя. На прикладі окремого заняття курсу за вибором представлено технологію навчання теоретичних основ теми "Розширення поняття про число". Показано, що для проведення такого заняття викладач має використовувати метод проблемного викладання матеріалу, частково-пошуковий або евристичний та дослідницький методи. Обгрунтовано, що найбільш вдалою організаційною формою для проведення такого заняття є семінар-розв'язання проблемних завдань, під час підготовки та проведення якого студенти шукають відповіді на контрольно-смислові запитання та виконують завдання репродуктивного, реконструктивного та творчого характеру.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/240
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.