Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2393
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКисла, Оксана Федосіївна-
dc.date.accessioned2020-04-13T15:24:25Z-
dc.date.available2020-04-13T15:24:25Z-
dc.date.issued2008-
dc.identifier.citationКисла О. Ф. Особливості розвитку професійного самовизначення майбутніх учителів початкових класів в умовах ступеневої підготовки [Текст] : автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04; АПН України, Ін-т пед. освіти і освіти дорослих. Київ, 2008. 20 с.en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2393-
dc.description.abstractДля сучасного суспільства характерним є посилення уваги до окремої людини, процесу та особливостей її розвитку і вдосконалення. У психолого-педагогічній сфері ця тенденція найбільш повно виявляється в переважанні особистісного підходу, визначенні гармонійного розвитку особистості як провідної мети сучасного виховання, спрямуванні досліджень на проблему поєднання соціальних та особистісних механізмів підготовки молоді до життя та праці у швидкозмінному суспільстві. Одним із її показників є загострення уваги науковців до питання самовизначення особистості як фахівця, професіонала, здатного адаптуватися на ринку праці, розкривати свої здібності, підвищувати свій творчий потенціал, навчатися впродовж життя, виявляти соціально-професійну мобільність.en_US
dc.publisherАПН України, Ін-т пед. освіти і освіти дорослих.en_US
dc.subjectррозвиток професійного самовизначенняen_US
dc.subjectмайбутні учителі початкових класівen_US
dc.titleОсобливості розвитку професійного самовизначення майбутніх учителів початкових класів в умовах ступеневої підготовки (автореф.)en_US
dc.typeBooken_US
Розташовується у зібраннях:Автореферати дисертацій

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
aref_Kysla.pdf229.14 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.