Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2393
Назва: Особливості розвитку професійного самовизначення майбутніх учителів початкових класів в умовах ступеневої підготовки (автореф.)
Автори: Кисла, Оксана Федосіївна
Ключові слова: ррозвиток професійного самовизначення
майбутні учителі початкових класів
Дата публікації: 2008
Видавництво: АПН України, Ін-т пед. освіти і освіти дорослих.
Бібліографічний опис: Кисла О. Ф. Особливості розвитку професійного самовизначення майбутніх учителів початкових класів в умовах ступеневої підготовки [Текст] : автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04; АПН України, Ін-т пед. освіти і освіти дорослих. Київ, 2008. 20 с.
Короткий огляд (реферат): Для сучасного суспільства характерним є посилення уваги до окремої людини, процесу та особливостей її розвитку і вдосконалення. У психолого-педагогічній сфері ця тенденція найбільш повно виявляється в переважанні особистісного підходу, визначенні гармонійного розвитку особистості як провідної мети сучасного виховання, спрямуванні досліджень на проблему поєднання соціальних та особистісних механізмів підготовки молоді до життя та праці у швидкозмінному суспільстві. Одним із її показників є загострення уваги науковців до питання самовизначення особистості як фахівця, професіонала, здатного адаптуватися на ринку праці, розкривати свої здібності, підвищувати свій творчий потенціал, навчатися впродовж життя, виявляти соціально-професійну мобільність.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2393
Розташовується у зібраннях:Автореферати дисертацій

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
aref_Kysla.pdf229.14 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.