Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2393| Назва: | Особливості розвитку професійного самовизначення майбутніх учителів початкових класів в умовах ступеневої підготовки (автореф.) |
| Автори: | Кисла, Оксана Федосіївна |
| Ключові слова: | ррозвиток професійного самовизначення майбутні учителі початкових класів |
| Дата публікації: | 2008 |
| Видавництво: | АПН України, Ін-т пед. освіти і освіти дорослих. |
| Бібліографічний опис: | Кисла О. Ф. Особливості розвитку професійного самовизначення майбутніх учителів початкових класів в умовах ступеневої підготовки [Текст] : автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04; АПН України, Ін-т пед. освіти і освіти дорослих. Київ, 2008. 20 с. |
| Короткий огляд (реферат): | Для сучасного суспільства характерним є посилення уваги до окремої людини, процесу та особливостей її розвитку і вдосконалення. У психолого-педагогічній сфері ця тенденція найбільш повно виявляється в переважанні особистісного підходу, визначенні гармонійного розвитку особистості як провідної мети сучасного виховання, спрямуванні досліджень на проблему поєднання соціальних та особистісних механізмів підготовки молоді до життя та праці у швидкозмінному суспільстві. Одним із її показників є загострення уваги науковців до питання самовизначення особистості як фахівця, професіонала, здатного адаптуватися на ринку праці, розкривати свої здібності, підвищувати свій творчий потенціал, навчатися впродовж життя, виявляти соціально-професійну мобільність. |
| URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2393 |
| Розташовується у зібраннях: | Автореферати дисертацій |
Файли цього матеріалу:
| Файл | Опис | Розмір | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| aref_Kysla.pdf | 229,14 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.