Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/239
Назва: Технологія навчання теоретичних основ змістової лінії "Рівняння і нерівності"
Автори: Соколенко, Лілія Олександрівна
Ключові слова: змістова лінія
професійна підготовка вчителя математики
предикат
Дата публікації: 27-тра-2019
Видавництво: Збірник наукових праць [Херсонського державного університету]
Серія/номер: Педагогічні науки;Т.2
Короткий огляд (реферат): У статті висвітлено технологію навчання теоретичних основ змістової лінії "Рівняння і нерівності", що є наскрізною для всього курсу математики середньої та вищої школи. Запропоновано систематизований підхід до навчання, який можна запровадити під час читання курсу за вибором "Деякі питання шкільного курсу математики з точки зору вищої" для студентів-випускників педагогічних університетів, які здобувають вищу освіту за спеціальністю 014 "Середня освіта. Математика". Увага акцентується на розгляді рівнянь і нерівностей з позиції математичної логіки, а саме: означення цих та пов'язаних із ними визначень з використанням поняття висловлювальної форми, предиката; взаємозв'язкам слідування та відповідності множин рівнянь (нерівностей) їх властивостям; основним (типових) перетворенням рівнянь (нерівностей) з погляду їх еквівалентності. Обгрунтовується необхідність дотримування принципів, на яких базується професійна підготовка вчителя математики, під час читання курсу за вибором.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/239
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Sokolenko_Технологія навчання теоретичних основ.pdf217.11 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.