Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/237
Назва: Роль теоретичних основ змістової лінії "Числа" у професійній підготовці вчителя математики
Автори: Соколенко, Лілія Олександрівна
Ключові слова: професійна підготовка вчителя
теоретичні основи змістової лінії
алгебраїчна операція
Дата публікації: 27-тра-2019
Видавництво: Збірник наукових праць Кам'янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка
Бібліографічний опис: http://journals.uran.ua/index.php/2307-4507/article/view/94868/90506
Короткий огляд (реферат): У статті обґрунтована роль теоретичних основ змістової лінії «Числа» курсу математики основної школи у професійній підготовці вчителя математики. Акцент зроблено на теоретико-множинний та аксіоматичний підходи до побудови арифметики цілих невід’ємних чисел і поняття «алгебраїчної операції», які і складають наукові основи змістової лінії. На прикладі заняття на тему «Логічна структура арифметики та її навчання. Теоретико-множинний та аксіоматичний підходи до побудови арифметики цілих невід’ємних чисел» курсу за вибором «Деякі питання шкільного курсу математики з точки зору вищої» представлена методика здійснення систематизації знань студентів на основі загальних арифметичних та алгебраїчних ідей, які покладені в основу змістової лінії «Числа» початкової та основної школи. Обгрунтовано, що найбільш вдалою організаційною формою для проведення такого заняття є семінар-розв’язання проблемних завдань.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/237
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Sokolenko_Роль теоретичних основ змістової лінії.pdf346.97 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.