Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/237
Назва: | Роль теоретичних основ змістової лінії "Числа" у професійній підготовці вчителя математики |
Автори: | Соколенко, Лілія Олександрівна |
Ключові слова: | професійна підготовка вчителя теоретичні основи змістової лінії алгебраїчна операція |
Дата публікації: | 27-тра-2019 |
Видавництво: | Збірник наукових праць Кам'янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка |
Бібліографічний опис: | http://journals.uran.ua/index.php/2307-4507/article/view/94868/90506 |
Короткий огляд (реферат): | У статті обґрунтована роль теоретичних основ змістової лінії «Числа» курсу математики основної школи у професійній підготовці вчителя математики. Акцент зроблено на теоретико-множинний та аксіоматичний підходи до побудови арифметики цілих невід’ємних чисел і поняття «алгебраїчної операції», які і складають наукові основи змістової лінії. На прикладі заняття на тему «Логічна структура арифметики та її навчання. Теоретико-множинний та аксіоматичний підходи до побудови арифметики цілих невід’ємних чисел» курсу за вибором «Деякі питання шкільного курсу математики з точки зору вищої» представлена методика здійснення систематизації знань студентів на основі загальних арифметичних та алгебраїчних ідей, які покладені в основу змістової лінії «Числа» початкової та основної школи. Обгрунтовано, що найбільш вдалою організаційною формою для проведення такого заняття є семінар-розв’язання проблемних завдань. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/237 |
Розташовується у зібраннях: | Авторські публікації дослідників |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Sokolenko_Роль теоретичних основ змістової лінії.pdf | 346.97 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.