Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2342
Назва: Готовність майбутнього вчителя технологій до інноваційної педагогічної діяльності як складова професійної компетентності
Автори: Носовець, Наталія Михайлівна
Терещенко, О. В.
Ключові слова: педагогічна діяльність
інноваційна педагогічна діяльність
готовність до інноваційної професійної діяльності
професійна компетентність
Дата публікації: 2019
Видавництво: Вісник Національного університету «Чернігівський колегіум» імені Т. Г. Шевченка
Бібліографічний опис: Носовець Н. М., Терещенко О. В. Готовність майбутнього вчителя технологій до інноваційної педагогічної діяльності як складова професійної компетентності. Вісник Національного університету «Чернігівський колегіум» імені Т. Г. Шевченка. Чернігів : НУЧК, 2019. №158. С. 241-246
Короткий огляд (реферат): У статті досліджуються дефініції «інноваційна педагогічна діяльність», «готовність майбутнього вчителя технологій до інноваційної педагогічної діяльності», «інноваційна професійно-педагогічна компетентність вчителя технологій». Аналіз дефініції «інноваційна компетентність» дозволив визначити інноваційну компетентність вчителя технологій як психічний феномен, що характеризує його творчу спрямованість на якісне перетворення за допомогою нових засобів практики освітньої діяльності з метою підвищення її ефективності, а також його здатність виявляти актуальні проблеми освіти, знаходити та реалізовувати ефективні засоби їх розв’язання. Структура інноваційної компетентності майбутнього вчителя технологій включає: мотиваційно-ціннісний, когнітивний, операційний, особистісний, креативний, комунікативний, рефлексивний компоненти.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2342
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.