Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2339
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorНосовець, Наталія Михайлівна-
dc.date.accessioned2020-04-13T08:57:37Z-
dc.date.available2020-04-13T08:57:37Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.citationНосовець Н. М. «Індивідуальність майбутнього вчителя» як педагогічна категорія. Вісник Чернігівського національного педагогічного університету імені Т. Г. Шевченка. Чернігів: ЧНПУ, 2016. Вип. 137. С. 133-136.en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2339-
dc.description.abstractУ статті аналізується поняття "індивідуальність майбутнього вчителя" з позицій філософії, психології та педагогіки. У педагогіці індивідуальність майбутнього вчителя характеризується як динамічне явище, складна відкрита система, життєва програма особистості. Поняття "індивідуальність майбутнього вчителя" тісно пов’язане з поняттями "індивідуальність студента" та "індивідуальність учителя". Професійна індивідуальність учителя розглядається як багатоструктурне утворення, куди входять індивід, особистість і суб’єкт педагогічної діяльності. В індивідуальності педагога виділяється дві сторони – психічна (інтелектуальна, мотиваційна, емоційна, вольова, предметно-практична, саморегуляційна й екзистенційна сфери людини) та особистісна (якості, що проявляються в педагогічній діяльності завдяки соціальним вимогам до вчителя).en_US
dc.publisherВісник ЧНПУen_US
dc.relation.ispartofseriesПедагогічні науки;-
dc.subjectіндивідуальність педагогаen_US
dc.subjectіндивідуальність студентаen_US
dc.subjectіндивідуальність майбутнього вчителяen_US
dc.subjectпсихічна сфераen_US
dc.title«Індивідуальність майбутнього вчителя» як педагогічна категоріяen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.