Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2339
Назва: | «Індивідуальність майбутнього вчителя» як педагогічна категорія |
Автори: | Носовець, Наталія Михайлівна |
Ключові слова: | індивідуальність педагога індивідуальність студента індивідуальність майбутнього вчителя психічна сфера |
Дата публікації: | 2016 |
Видавництво: | Вісник ЧНПУ |
Бібліографічний опис: | Носовець Н. М. «Індивідуальність майбутнього вчителя» як педагогічна категорія. Вісник Чернігівського національного педагогічного університету імені Т. Г. Шевченка. Чернігів: ЧНПУ, 2016. Вип. 137. С. 133-136. |
Серія/номер: | Педагогічні науки; |
Короткий огляд (реферат): | У статті аналізується поняття "індивідуальність майбутнього вчителя" з позицій філософії, психології та педагогіки. У педагогіці індивідуальність майбутнього вчителя характеризується як динамічне явище, складна відкрита система, життєва програма особистості. Поняття "індивідуальність майбутнього вчителя" тісно пов’язане з поняттями "індивідуальність студента" та "індивідуальність учителя". Професійна індивідуальність учителя розглядається як багатоструктурне утворення, куди входять індивід, особистість і суб’єкт педагогічної діяльності. В індивідуальності педагога виділяється дві сторони – психічна (інтелектуальна, мотиваційна, емоційна, вольова, предметно-практична, саморегуляційна й екзистенційна сфери людини) та особистісна (якості, що проявляються в педагогічній діяльності завдяки соціальним вимогам до вчителя). |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2339 |
Розташовується у зібраннях: | Авторські публікації дослідників |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
«Індивідуальність майбутнього вчителя» як педагогічна категорія.pdf | 404,66 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.