Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2339
Назва: «Індивідуальність майбутнього вчителя» як педагогічна категорія
Автори: Носовець, Наталія Михайлівна
Ключові слова: індивідуальність педагога
індивідуальність студента
індивідуальність майбутнього вчителя
психічна сфера
Дата публікації: 2016
Видавництво: Вісник ЧНПУ
Бібліографічний опис: Носовець Н. М. «Індивідуальність майбутнього вчителя» як педагогічна категорія. Вісник Чернігівського національного педагогічного університету імені Т. Г. Шевченка. Чернігів: ЧНПУ, 2016. Вип. 137. С. 133-136.
Серія/номер: Педагогічні науки;
Короткий огляд (реферат): У статті аналізується поняття "індивідуальність майбутнього вчителя" з позицій філософії, психології та педагогіки. У педагогіці індивідуальність майбутнього вчителя характеризується як динамічне явище, складна відкрита система, життєва програма особистості. Поняття "індивідуальність майбутнього вчителя" тісно пов’язане з поняттями "індивідуальність студента" та "індивідуальність учителя". Професійна індивідуальність учителя розглядається як багатоструктурне утворення, куди входять індивід, особистість і суб’єкт педагогічної діяльності. В індивідуальності педагога виділяється дві сторони – психічна (інтелектуальна, мотиваційна, емоційна, вольова, предметно-практична, саморегуляційна й екзистенційна сфери людини) та особистісна (якості, що проявляються в педагогічній діяльності завдяки соціальним вимогам до вчителя).
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2339
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.