Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2338
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorНосовець, Наталія Михайлівна-
dc.date.accessioned2020-04-13T08:55:01Z-
dc.date.available2020-04-13T08:55:01Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.citationНосовець Н. М. Професійна підготовка майбутніх учителів у країнах Західної Європи. Вісник Чернігівського національного педагогічного університету імені Т. Г. Шевченка / Чернігівський національний педагогічний університет імені Т. Г. Шевченка ; гол. ред. Носко М. О. Чернігів : ЧНПУ,, 2015. Вип. 130. С. 68-72 (0,45 др. арк.)en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2338-
dc.description.abstractСтаття присвячена дослідженню сучасної концепції неперервної педагогічної освіти. Проаналізовано особливості теоретичної та практичної підготовки майбутніх учителів у країнах Західної Європи. З’ясовано, що у педагогічній підготовці європейських країн є багато спільних рис, зокрема, обов'язкове поєднання загальноосвітньої, спеціальної, психолого-педагогічної, практичної підготовки. Охарактеризовано найпоширеніші моделі педагогічної підготовки: паралельна, послідовна, інтегрована.en_US
dc.publisherВісник Чернігівського національного педагогічного університету імені Т. Г. Шевченкаen_US
dc.relation.ispartofseriesПедагогічні науки;-
dc.subjectвчительen_US
dc.subjectмоделі підготовки вчителяen_US
dc.subjectпрофесійна діяльністьen_US
dc.subjectпрофесійна підготовкаen_US
dc.subjectтеоретична підготовкаen_US
dc.subjectпрактична підготовкаen_US
dc.titleПрофесійна підготовка майбутніх учителів у країнах Західної Європиen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.