Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2337
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorНосовець, Наталія Михайлівна-
dc.contributor.authorКудлай, О. В.-
dc.date.accessioned2020-04-13T08:52:17Z-
dc.date.available2020-04-13T08:52:17Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.citationНосовець Н. М., Кудлай О.В. Гурток як форма організації позаурочної роботи учнів професійно-технічних закладів. Вісник Чернігівського національного педагогічного університету. Серія: Педагогічні науки. Чернігів: ЧНПУ, 2015. Вип. 124. С. 174-177en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2337-
dc.description.abstractУ статті розкрито значення позаурочної роботи учнів як важливого компоненту навчально-виховного процесу у професійно-технічних навчальних закладах. Наголошено на тому, що позаурочна навчальна робота будується з урахуванням вимог навчальної програми ПТНЗ, інтересів і бажань учнів, рівня їх розвитку і спирається на самодіяльність, активність і добровільність вихованців. Проаналізовано особливості організації та проведення гуртка "Крою та шиття", що є необхідною умовою фундаментальної підготовки учнів із основ створення, проектування та пошиття одягу в процесі позаурочної роботи. Розроблено пояснювальну записку і тематичний план гуртка.en_US
dc.publisherВісник ЧНПУen_US
dc.relation.ispartofseriesПедагогічні науки;-
dc.subjectгуртокen_US
dc.subjectпозаурочна роботаen_US
dc.subjectпрофесійно-технічний навчальний закладen_US
dc.subjectпрофесійно-технічна освітаen_US
dc.subjectшвейне виробництвоen_US
dc.titleГурток як форма організації позаурочної роботи учнів професійно-технічних закладівen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.