Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2322
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorДорошенко, Тетяна Володимирівна-
dc.date.accessioned2020-04-12T11:43:02Z-
dc.date.available2020-04-12T11:43:02Z-
dc.date.issued2009-
dc.identifier.citationДорошенко Т. В. До проблеми результативної педагогічної взаємодії викладача та студента у процесі навчання гри на фортепіано. Педагогічна освіта : теорія і практика : зб. наук. пр. Кам’яець-Подільський, 2009. Вип. 3. С. 339-342.en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2322-
dc.description.abstractУ статті висвітлюються проблеми взаємодії в інструментальному класі викладача і студента в процесі навчально-виконавської діяльності.en_US
dc.publisherПедагогічна освіта : теорія і практика : зб. наук. пр.-
dc.subjectпедагогічна взаємодіяen_US
dc.subjectпроцес навчання гри на фортепіаноen_US
dc.subjectвикладачen_US
dc.subjectстудентen_US
dc.titleДо проблеми результативної педагогічної взаємодії викладача та студента у процесі навчання гри на фортепіаноen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Стаття_12.pdf1.1 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.