Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2322
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Дорошенко, Тетяна Володимирівна | - |
dc.date.accessioned | 2020-04-12T11:43:02Z | - |
dc.date.available | 2020-04-12T11:43:02Z | - |
dc.date.issued | 2009 | - |
dc.identifier.citation | Дорошенко Т. В. До проблеми результативної педагогічної взаємодії викладача та студента у процесі навчання гри на фортепіано. Педагогічна освіта : теорія і практика : зб. наук. пр. Кам’яець-Подільський, 2009. Вип. 3. С. 339-342. | en_US |
dc.identifier.uri | erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2322 | - |
dc.description.abstract | У статті висвітлюються проблеми взаємодії в інструментальному класі викладача і студента в процесі навчально-виконавської діяльності. | en_US |
dc.publisher | Педагогічна освіта : теорія і практика : зб. наук. пр. | - |
dc.subject | педагогічна взаємодія | en_US |
dc.subject | процес навчання гри на фортепіано | en_US |
dc.subject | викладач | en_US |
dc.subject | студент | en_US |
dc.title | До проблеми результативної педагогічної взаємодії викладача та студента у процесі навчання гри на фортепіано | en_US |
dc.type | Article | en_US |
Розташовується у зібраннях: | Авторські публікації дослідників |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Стаття_12.pdf | 1.1 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.