Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2322
Назва: До проблеми результативної педагогічної взаємодії викладача та студента у процесі навчання гри на фортепіано
Автори: Дорошенко, Тетяна Володимирівна
Ключові слова: педагогічна взаємодія
процес навчання гри на фортепіано
викладач
студент
Дата публікації: 2009
Видавництво: Педагогічна освіта : теорія і практика : зб. наук. пр.
Бібліографічний опис: Дорошенко Т. В. До проблеми результативної педагогічної взаємодії викладача та студента у процесі навчання гри на фортепіано. Педагогічна освіта : теорія і практика : зб. наук. пр. Кам’яець-Подільський, 2009. Вип. 3. С. 339-342.
Короткий огляд (реферат): У статті висвітлюються проблеми взаємодії в інструментальному класі викладача і студента в процесі навчально-виконавської діяльності.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2322
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Стаття_12.pdf1.1 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.