Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2319
Назва: Розвиток інтегрованого мислення майбутніх учителів початкових класів і музики у процесі організації слухання музичних творів на уроці
Автори: Дорошенко, Тетяна Володимирівна
Ключові слова: інтеграція
інтегроване навчання
музика
слухання
учителі початкових класів
Дата публікації: 2006
Видавництво: Теоретико-методичні проблеми підготовки студентів до естетичного виховання учнів початкових класів : зб. наук.-метод. конф.
Бібліографічний опис: Дорошенко Т. В. Розвиток інтегрованого мислення майбутніх учителів початкових класів і музики у процесі організації слухання музичних творів на уроці. Теоретико-методичні проблеми підготовки студентів до естетичного виховання учнів початкових класів : зб. наук.-метод. конф. Чернігів : НПУ імені Т. Г. Шевченка Вип. 1. С.4-6
Короткий огляд (реферат): У статті висвітлені умови розвитку інтегрованого мислення майбутніх учителів початкових класів і музики у процесі організації слухання музичних творів на уроці
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2319
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Стаття_8.pdf361.29 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.