Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2314
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorДорошенко, Тетяна Володимирівна-
dc.date.accessioned2020-04-12T10:58:28Z-
dc.date.available2020-04-12T10:58:28Z-
dc.date.issued1998-
dc.identifier.citationДорошенко Т. В. Формування у майбутніх учителів початкових класів готовності до педагогічної імпровізації на уроках музики. Вісник Чернігівського державного педагогічного університету імені Т. Г. Шевченка. Серія Психолого-педагогічні науки. 1998. Вип. 1. С.85-88.en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2314-
dc.description.abstractУ статті обґрунтовано значення оволодіння майбутніми вчителями початкової школи навичками педагогічної імпровізації, які дозволяють приймати педагогічно доцільні рішення у непередбачених ситуаціях уроку, допомагають подолати розгубленість, скутість у спілкуванні з учнями.en_US
dc.publisherВісник Чернігівського державного педагогічного університету імені Т. Г. Шевченкаen_US
dc.subjectмайбутні вчителі початкової школиen_US
dc.subjectмистецтвоen_US
dc.subjectпедагогічні умови,en_US
dc.subjectформуванняen_US
dc.subjectімпровізація.en_US
dc.titleФормування у майбутніх учителів початкових класів готовності до педагогічної імпровізації на уроках музикиen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Стаття_3.pdf1.04 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.