Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2314
Назва: Формування у майбутніх учителів початкових класів готовності до педагогічної імпровізації на уроках музики
Автори: Дорошенко, Тетяна Володимирівна
Ключові слова: майбутні вчителі початкової школи
мистецтво
педагогічні умови,
формування
імпровізація.
Дата публікації: 1998
Видавництво: Вісник Чернігівського державного педагогічного університету імені Т. Г. Шевченка
Бібліографічний опис: Дорошенко Т. В. Формування у майбутніх учителів початкових класів готовності до педагогічної імпровізації на уроках музики. Вісник Чернігівського державного педагогічного університету імені Т. Г. Шевченка. Серія Психолого-педагогічні науки. 1998. Вип. 1. С.85-88.
Короткий огляд (реферат): У статті обґрунтовано значення оволодіння майбутніми вчителями початкової школи навичками педагогічної імпровізації, які дозволяють приймати педагогічно доцільні рішення у непередбачених ситуаціях уроку, допомагають подолати розгубленість, скутість у спілкуванні з учнями.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2314
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Стаття_3.pdf1.04 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.