Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2300
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПушкар, Вікторія Анатоліївна-
dc.date.accessioned2020-04-10T20:06:01Z-
dc.date.available2020-04-10T20:06:01Z-
dc.date.issued2010-
dc.identifier.citationПушкар В. А. Інтеграція «Я –Образів» у цілісну систему та корекція самоставлення засобами психокорекційної роботи. / Пушкар В. А. // Вісник Чернігівського національного педагогічного університету імені Т.Г. Шевченка. - Чернігів : ЧНПУ, 2010.– Вип.82, Том ІІ, - С. 157 - 161.en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2300-
dc.description.abstractВ статті аналізуються особливості становлення «образу-Я» у дітей, позбавлених батьківського піклування та показано вплив соціально-психологічного тренінгу на зміну когнітивного та емоційного компонентів «Я-концепції», та корекцію самоставлення у дітей, що виховуються в умовах школи-інтернату.en_US
dc.publisherВісник Чернігівського національного педагогічного університету імені Т.Г. Шевченкаen_US
dc.subject«Я-концепція»en_US
dc.subject«образ-Я»en_US
dc.subjectдеприваціяen_US
dc.subjectсамосвідомістьen_US
dc.subjectкорекціяen_US
dc.subjectсамоставленняen_US
dc.subjectпозитивне самовідношенняen_US
dc.subjectсамооцінкаen_US
dc.titleІнтеграція «Я –Образів» у цілісну систему та корекція самоставлення засобами психокорекційної роботиen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.