Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2292
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorНосовець, Наталія Михайлівна-
dc.date.accessioned2020-04-10T18:44:45Z-
dc.date.available2020-04-10T18:44:45Z-
dc.date.issued2009-
dc.identifier.citationНосовець Н.М. Виховний колектив як засіб формування особистості в педагогічній спадщині А.С. Макаренка й В.О. Сухомлинського. Вісник Чернігівського державного педагогічно го університету. Серія: Педагогічні науки. Чернігів: ЧДПУ, 2009. Вип. 67. С. 189–191.en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2292-
dc.description.abstractУ роботі проаналізовано педагогічні системи В.О. Сухомлинського та А.С. Макаренка щодо виховної ролі дитячого колективу. Зроблено аналіз спільного і своєрідного у поглядах видатних педагогів-класиків на колектив як провідний фактор виховання особистості.en_US
dc.publisherВісник ЧДПУen_US
dc.relation.ispartofseriesПедагогічні науки;-
dc.subjectколективen_US
dc.subjectособистістьen_US
dc.subjectзасіб вихованняen_US
dc.subjectгуманізаціяen_US
dc.subjectвиховний ідеалen_US
dc.titleВиховний колектив як засіб формування особистості в педагогічній спадщині А.С. Макаренка й В.О. Сухомлинськогоen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.