Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2292
Назва: | Виховний колектив як засіб формування особистості в педагогічній спадщині А.С. Макаренка й В.О. Сухомлинського |
Автори: | Носовець, Наталія Михайлівна |
Ключові слова: | колектив особистість засіб виховання гуманізація виховний ідеал |
Дата публікації: | 2009 |
Видавництво: | Вісник ЧДПУ |
Бібліографічний опис: | Носовець Н.М. Виховний колектив як засіб формування особистості в педагогічній спадщині А.С. Макаренка й В.О. Сухомлинського. Вісник Чернігівського державного педагогічно го університету. Серія: Педагогічні науки. Чернігів: ЧДПУ, 2009. Вип. 67. С. 189–191. |
Серія/номер: | Педагогічні науки; |
Короткий огляд (реферат): | У роботі проаналізовано педагогічні системи В.О. Сухомлинського та А.С. Макаренка щодо виховної ролі дитячого колективу. Зроблено аналіз спільного і своєрідного у поглядах видатних педагогів-класиків на колектив як провідний фактор виховання особистості. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2292 |
Розташовується у зібраннях: | Авторські публікації дослідників |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Виховний колектив як засіб формування особистості в педагогічній спадщині А.С. Макаренка й В.О. Сухомлинського.pdf | 241.64 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.